måndag 20 juni 2011

Växtvärk!

Ikväll när jag skulle lägga Stoffe så kom han inte till ro, låg och suckade och stönade och pratade och skulle kramas och pussar.

Jättemysigt - i början - men efter 1½ timme så var det inte lika mysigt längre. Så jag frågade honom vad jag kunde göra för att han skulle komma till ro.

Då sa han -"Mamma, jag har ont i benen, kan du hålla i dom"

....Okej...?

Växtvärk antar jag och tar tag i båda benen och masserar lite, han somnade på 3 min. Och när jag smög ut så vaknade han, vände sida och sa -"Tack mamma, nu har jag inte ont i benen längre" och sen somnade han om.

Min lilla prins!

Det är såna stunder som gör att man glömmer bort allt det tråkiga som trots, gnäll och tjat!

_________

1 kommentar:

Linda Mpili sa...

Ahaaaaaaaaa, kanske det Antwan menar när han säger ont i benen. Har inte kopplat det alls...