lördag 26 november 2011

Gårdagskvällen och morgonen.

Igår var det kalas för svärfar som fyller år idag och som gick i pension igår. Det var smörgåstårta, gräddtårta, kakor, godis och massa gott att dricka.

Väldigt lyckat och trevligt och Stoffe busade runt med alla tills kl vart 22, då stupade han i säng.

Vi åkte väl hem vid 23:30 och han vaknade inte trots att vi klädde på honom, bar honom till bilen, skjutsade hem några andra, åkte hem, klädde av honom. Och så fick jag sovmorgon till kl 08.

Det gott folk...ÄR sovmorgon för nån som vanligtvis vaknar runt 06. (ja, så kommer säkert maken kommentera här att det är han som går upp då, inte jag, men ibland så pallar jag mig också upp, när jag måste)

;)

Kära maken är iväg och jobbar också så det har bara varit jag och Stoffe på morgonen.

Den spendaredes såhär:


Monsters Inc och frukost i soffan.

Ikväll blir det middag. Ska försöka komma ihåg kameran. Har märkt att Iphone-bilderna inte blir lika fina som i telefonen när de laddas upp här.

Inga kommentarer: