torsdag 16 juli 2009

Dagen som gick!

Sicken trevlig dag det har varit.

Lugn morgon för att vid lunchtid träffa Marie på stan och ta sig en fika. Stoffe fick apelsin som han älskade över allt annat, jag lovar att han hade kunnat sälja mig för en klyfta apelsin. Sen gick vi runt lite så att Stoffe somnade en sväng och då blev det glass till medan han sov - för att sen ta en fika - igen - när han vaknade. Denna gång fick han nektarin, och den här gången hade han nog sålt sin far för en tugga nektarin. Lätt.

Sen har vi varit och beställt tårta tills Christopher 1-årskalas också, man är ju för lat för att göra en själv. Det blev en grädd och jordgubbstårta. Jag sa att jag ville ha den extra "fluffig" också och han nickade och antecknade. Det ska bli intressant och se hur den kommer bli.

Köpte ballonger och ljus och kakor också. Ska det vara kalas så ska det.

Våran älskling blir 1 år!

1 år!!

Liten blev stor innan jag han blinka.

Hur ska det här sluta?

Moppemusche och folköl?

Herremingud!

________

Inga kommentarer: