måndag 13 juli 2009

Tråkblogg!

Då var semestern slut...för den här gången vill säga.

Om 4 dagar går sambon på 3 veckors semester igen, så nu blir det vardag igen några dagar innan semesterkänslan inbefinner sig..igen!

Idag har vi latat oss i solen och ätit gott hela dagen.

Så mycket mer finns inte att skriva om.

Händer inte så mycket just nu.

Kan ju självklart rapportera om längden på grästråen, antal kolsäckar som går åt per vecka, hur många myggbett jag har på mitt ena smalben, hur många gånger Stoffe badar i baljan per vecka, vem som vinner i kortspel varje kväll,hur mycket man - egentligen - kan grilla, hur dom olika öl-sorterna smakar, olika trädgårdsprojekt, antal insektar jag dödar per dag, vad jag egentligen tycker om utedass osv osv.

Men det är inte sådär jätteintressant kan jag tänka mig.

Men visst.

Om ni undrar så hojta till!

Nu ska jag återgå till att..mjoo...klia på myggbetten och tvätta bort kolfläckarna!

;)

_________

Inga kommentarer: