lördag 21 november 2009

Aldrig mer!

Nu börjar man bli människa igen.

Inte alls lika trött och borta i huvudet som jag va igår men fortfarande lite öm om magen och stel.

Jag säger bara en sak.

ALDRIG mer operation.

Jag har fått fobi mot det nu. Fobi mot narkos. Fobi mot smärtstillande. Fobi mot uppvak. Allt är bara vidrig och man mår helvete. Man kan inte äta. Man har ont. Man mår illa. Man är luddig i huvudet. Jag har gått ner från 57 kg till 52 kg sen onsdags natt.

Om jag får några fler barn framöver så ska jag göra allt i min makt för att slippa kejsarsnitt.

Jag ska fan göra allt i min makt för att aldrig mer hamna på akuten.

Även om min älskade Anna som jobbade kväll då tog hand om mig och såg till att jag hade det bra.

Tack Anna! Du är guld värd!!

____________

Inga kommentarer: