torsdag 19 november 2009

Dramatik!

Om det lite lugnt och skönt ett tag, varför då inte skapa lite dramatik?

Sagt och gjort.

Igår åkte jag in till akuten med såna magsmärtor som jag aldrig kännt förrut, och då har jag både haft njursten x 2 och fött barn.

Kl 01 inatt låg jag på operationsbordet.

En stor cysta togs bort och min ena äggledare och min livmoder var sprängfylld med blod, sen hade hon upptäckt under operationen att jag även hade endometrios.

Väldigt smärtsamt sa doktor.

No shit Sherlock sa jag.

Åkte hem i eftermiddags och nu sitter jag här med 3 hål i magen och är trött, har ont och det känns som jag blivit överkört av ett tåg.

På riktig.

Som ett 2-tons lok har kört över mig.

Nänu måste jag sluta innan jag svimmar.

På återseende.

__________

3 kommentarer:

Sara sa...

nej men fy!!! tur att de kunde operera så snabbt. ta hand om dig! kram

Melkers Mamma sa...

Men stackare!! Ta det lugnt nu och vila upp dig. Din sambo verkar kunna det här med att ta hand om dig och Stoffe :) Kram

Madeleine sa...

Men lilla vän. Usch vilket skit du fick va med om. Krya på dig. Kram Kram