söndag 13 december 2009

Gårdagen!

Julkonserten var jättefin. Mäktig! Jag var nog inte den ende som hade gåshud när dom sjöng "O helga natt".

Efter konserten gick vi ut och åt. Jag tog en vedugnbakad pizza med mozzarella, ruccola, parmaskinka och parmensan! Kan faktiskt varit den godaste pizza jag ätit.

Och jaa..

Älsklingen mobbade mig en hel massa för att jag tog en pizza och en mellanöl på en superfin restaurang. Men vafan...den var ju vedugnsbakad och jag var inte sugen på vin!!

;)

Fast han ska inte säga så mycket. Han satt och gäspade sig igenom hela konserten och tills han försvar så försökte han med "det är dåligt med luft här inne".

Tycker allt det står 1-1 i den matchen isånafall.

Men iaf.

Var hemma runt 21:30 och tog ett vaarmt bad för de var svinkallt när vi gick hem.

Sen stöp vi i säng och jag somnade på mindre än 3 min.

Utan överdrift.

________

Inga kommentarer: