lördag 13 februari 2010

Big Morot!!

Om nästan exakt 3 månader åker vi till New York.

Det känns liksom lite overkligt såhär en mörk och iskall februarikväll.

Men New York är verkligen en bra morot. Tänk en ljummen försommarkväll i Central Park? Eller en god drink på en uterservering mitt i smeten? Eller...? Och en sväng förbi där? Det skulle jag vilja se också?

Mjo..exakt det där är problemet. Vi vill se så mycket! Gärna allt på en vecka. Karta, kompass och kamera i högsta hugg.

Turist? Javisst!

Vi ska skriva en lång lista på vad vi vill se/göra och så får man väl försöka hinna med så mycket som möjligt, jag tvivlar hårt på att det kommer bli några sovmorgnar där borta!

Och okej...jag har ett problem till när det gäller resan.

Det är hur i helvete jag ska klara mig utan Christopher i en vecka? Jag får ångest jag bara tänker på det, jag måste börjar försona mig med tanken, så småningom. Kanske. Eller inte!

Men vi vet ju att han kommer ha det superbra den veckan hos farmor och farfar.

Jag måste bara som sagt försonas med tanken.

7 dagar utan min grodrumpa!

Men det kommer gå bra?

Visst kommer det?

________


Inga kommentarer: