torsdag 11 februari 2010

Det börjar ljusna!

Idag börjar jag se ljuset igen. Känns mkt bättre. Har till och med städat -min favoritsyssla när jag är rastlös - dock höll jag på att svimma efter jag dammsugit, det dunkade i huvudet och gjorde ont i halsen och hostan blev värre för ett tag, antingen betyder det att jag har världens sämsta kondition eller så betyder det att jag kanske ansträngde mig lite för mycket, lite för snabbt.

Sen slumrade jag till i sängen ett tag framför några avsnitt av vänner.

Och jag kan konstatera att det har varit skönt...eller mja...fel ordval, inte direkt skönt att vara sjuk, men det har varit....behagligt (?) att vara hemma och legat i sängen med gott samvete. Trots kroppsmärtor och näradöden-upplevelser! ;)

Fast idag kände jag att jag börjar klättra på väggarna. Så imorgon ska vi på bio, "Wolfman". Måste ut i allmänheten innan jag får lappsjuka.

Sambon ville bjuda ut mig på middag på lördag eftersom det är alla hjärtans dag på söndag och så men jag känner att jag är varken sugen på mat eller på vin så då är det bättre att vänta tills jag känner mig tipptopp igen. Några timmar framför en film med godis och läsk är ungefär det jag orkar med.

Som jag typ ska göra nu.

Eller okej, jag ska kolla på Vänner...igen...jaa..jag är beroende...!

"Hej!

Jag heter Johanna och jag är beroende av Vänner!!"

__________

1 kommentar:

Melkers Mamma sa...

"Hej Johanna" :) Jag gillar också vänner, men känner att det går lite inflation i serien på 5:an. Jag följer din blogg dagligen och tänkte kommentera lite för en gångs skull *hihi* Krya på dig!