torsdag 4 februari 2010

Bonus!

Idag fick sambon ett brev från försäkringskassan.

Försäkringskassan är nog allt annat populära.

Jag försvarar dom inte men mot oss har dom varit väldigt snälla. Servicen har varit snabb, har fått föräldrarpenning i tid varenda gång och eventuelle problem har dom fixat snabbare än snabbast.

Och idag fick vi besked om att vi är berättigad till jämställdhetsbonus.

För vi har tagit ut på ett ungefär lika mycket föräldrardagar var.

Lite coolt.

Och ordet bonus låter bra tycker ja.

_________

1 kommentar:

Eva sa...

Bonus klingar väldigt positivt.
Väldigt.
:)

Jag har inte heller haft några som helst problem med Försäkringskassan under barnledigheten.
Det har varit klockrent och jag har fått mina pengar i tid trots att jag själv varit väldigt sen med min begäran flera månader.