onsdag 10 februari 2010

Så fel det kan bli...

Har varit nära att råka ut för väldigt pinsamma sms idag.

Jag har velat skriva "hosta" men min T9 i telefonen har velat skriva "horunge".

Kanske ska tillägga att telefonen ägdes av en 15-åring innan mig, dagens ungdomar använder väl ordet "horunge" lika ofta vi använder "och".

Men iaf.

Skulle skriva..."Ligger hemma med en jäkla hosta och ont i kroppen"

Mjo.

Ni förstår va?

Som tur va hann jag se felet innan jag skickade messet.

Men ändå.

Ordet horunge känns väldigt malplacerad i min ordlista.

Måste på nåt sätt ta bort den gamla ordboken samt ta ett ordentligt snack med den tidigare ägaren!

Dagens ungdomar! Herregud!

*Rullar vidare med min rullator*
________

1 kommentar:

saara sa...

det där kommer jag faktiskt ihåg när jag la till, och det var inte illa menat till någon !
jag & mathilda hade väldigt tråkigt och satt och skrev massa random saker.
t.ex apa, snorkråka, fjärrkontroll, bajs, ullared, kebabtallrik, ja du fattar? gud vet vad vi skrev, haha :)