lördag 8 maj 2010

Blandad lördag!

Inatt behagade Mr Christopher att vakna klockan 04:50. Detta kändes inte okej. Att gå upp innan ens fåglarna hade vaknat.

Kl 04:50 vaknade han, kl 05:05 kom han över till sängen, kl 05:10 stod han och hoppande på mitt huvud och ville gå upp o äta frukost.

Ahhh...härligare sätt finns det nog inte att vakna.

Eller hur var det nu?

Jag var så medvetslöstrött hela morgonen fram till typ 08, då vaknade jag till liv. Lite iaf. Sen somnade han en stund vid 9-tiden och det fick han faktiskt, dels för att han hade feber igår och dels för att jag också skulle få slumra lite.

DET däremot är det mysigaste som finns, att sova middag brevid honom. När han vaknar upp, rullar närmare mig, lägger sitt huvud på min arm och sen somnar om. Det är oslagbart. Trots tidig uppgång.

Sen åkte vi till IKEA och jag inhadlade lite smått och gott. Dels lite drinkglas. Tjejerna kommer över på onsdag och jag tänkte blanda till några goda drinkar. Då får sambon och Stoffe sova hos farmor och farfar. På onsdag är det killfritt i lägenheten! ;)

Nänu inväntar jag sambon som jobbat heeela dagen!

Imorgon blir det söndagsmiddag hos föräldrarna.

Snart bara en vecka kvar till New York.

O F A T T B A R T!

________

1 kommentar:

Eva sa...

Man vänjer sig.
Joe har vaknat runt 5 tiden varje morgon i snart ett år nu.
Eller vänjer sig är kanske fel uttryck.....man lär sig att leva med det.
;)