torsdag 13 maj 2010

Memory Lane!

Igår hade jag tjejerna över på lite skvallerkväll!

Som gamla goda tider. Det var ju så mycket lättare att träffas när man var yngre. Bara ta en kaffe på stan, en utekväll.

Nu är det planering månader i förväg som gäller, det är jobb, barn och familjelivet som ska pusslas ihop för alla.

Men ibland går det och då är det jäkligt härligt att träffa dom!

Sen imorse åkte vi iväg till stugan en sväng. Det var såå härligt varmt och helt vindstilla. En försmak av sommaren verkligen! Sen började det störtregna och Stoffe var trött och gnällig så vi åkte hem och han sov från 13:30 - 15:30, även jag slumrade till någon timme!

Nu till kvällen vart det en skräckfilm och lite snacks.

Snart blir det sängen.

Imorgon skulle jag egentligen varit ledig men jag åker in några timmar och jobbar eftersom jag vill ha vissa saker gjorda innan semestern och det hann jag inte med i onsdags!

Over and out

___________

Inga kommentarer: