fredag 31 augusti 2012

Fredagsbestyr!

Vädret idag.

Inte okej.

Regn är ju bara förnamnet.

Första dagen jag var själv hemma med Stoffe och Joel samtidigt också, Stoffe vaknade kl 05:30 och gick upp. Alltså jag förstår inte varför han ska vakna så tidigt, det spelar heller ingen roll om vi lägger honom kl 19 eller kl 22. Vi har försökt allt men han är morgonpigg utan dess like.

Själv har jag och Joel sovit till kl 10 hela veckan så att maka oss upp kl 05:30 kändes tufft. Vet inte vem som slumrade till mest i soffan, jag eller Joel.

Men sen blev klockan lunch och det såg ut såhär:

Stoffe somnade i mitt knä medan jag ammade Joel.

Så att försöka utesluta Stoffes sovstund på dagen är ju ganska så svårt iochmed att han vaknar så tidigt.

Lite moment 22 känns det som.

Men mysigt var det iaf med båda sina guldklimpar i knät.

Mina hjärtan...

Inga kommentarer: