torsdag 11 december 2008

Information!

Fullständigt namn: John Christopher R-E

Smeknamn: Fisbyxa, Älskling, Pruttrumpa osv osv (har EJ valt dessa namn själv)

Ålder: snart 5 månader (men känner mig som 7 månader vissa dagar)

Hårfärg: Hade fint brunt hår när jag föddes, nu har ja lite blont fjun på skallen (men jag är väldigt söt som lintott har jag hört)

Ögonfärg: Blå, kanske lite gröna faktiskt.

Yrke: Heltidsanställd som alltiallo, bajsmonster, tuttnisse och fisbyxa är några av dom yrkena jag satsar stenhårt på.

Utbildning: 9 månaders i livmodersutbildning (måste jag påpeka att jag var bäst i klassen?)

Fritidsintressen: Leka med mina fötter & händer, tugga på allt som jag kommer åt (lite hundvarning har jag insett men men), bli kittlad och försöka dra katten i svansen.

Ska jag bli när jag blir stor: Enligt min far ska jag bli storstjärna i hockey (kolla förra inlägget,storstjärna?), enligt min mor ska jag bli läkare och enligt mig själv ska jag försöka hålla mig på den linjen jag är på idag..alltiallo..vg se ovan.

Tycker jag bäst om: Mina föräldrar såklart, att bli kittlad och leka tittut, att äta fruktpure och att ligga vid tutten (detta skulle jag göra 24/7 om jag fick min vilja igenom), bli buren. (min dröm vore att bli buren och få tutten samtidigt, då skulle jag vara rånöjd)

Tycker jag inte om: Att bli påklädd (men kom igen, nakenhet rules!), att ligga på mage, att sova vissa nätter (varför sova när man kan vara vaken?), att INTE ligga vid tutten.

Ska jag göra imorgon: Äta, sova, bajsa, leka. I vilken ordning vet jag inte än.

Vad gör jag just nu: Ligger och sover men håller på att vakna och kommer snart inse att tutten INTE är min mun...då blir de ett jäkla liv...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi hi va mysigt skrivet!