fredag 12 december 2008

På torsdag äts det ärtsoppa.

på lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst..ge mig då kyckling det gillar jag mest osv osv! ( gammal reklam-jingel som fastnat i huvudet på mig)

Inatt bestämde sig Christopher för att vakna cirka 4-5 ggr och han var klarvaken varje gång, han låg och pratade och lekte med sina fötter...jättegulligt om klockan är dag..men är kl 02:50 är det inte så gulligt längre och det försökte jag förklara för honom!

Han somnar dock alltid om av sig själv, ligger o pratar och har sig och sen vänder han på sig så han ligger på sidan och så somnar han om. Sambon snarkar gott fast Christopher är vaken, men jag kan verkligen inte sova om jag vet att han är vaken, känns så fel att han ska ligga där vaken alldeles själv. Så jag brukar ligga och hålla i hans fötter, det tycker han om. Och så fort jag hör hur han håller på att somna så somnar jag med.

Imorgon är det lördag och de betyder sovmorgon!! Jippie..! Fast..ska väl kolla på luciatåget kl typ 07, men efter det så kan jag gå o lägga mig nån timme igen..! Det krävs inte mycket för att göra mig glad.

Nu sover christopher sin förmiddagslur så egentligen borde jag också vila...


ZzzZzzzz

Inga kommentarer: