tisdag 20 januari 2009

Koll på läget!

Okej..börjar få koll på läget...eller nja...JAG kommer nog aldrig få koll på läget men jag får helt enkelt acceptera att jag packat det jag kommit ihåg, har jag missat något så får jag svära sen!

Nästan allt är packat både i resväskorna och i handbagaget!

Ingen farlig vätska, inga vassa knivar och ingen tårgas i handbagaget! Check!

Och ikväll blir det faktiskt pizza till middag..orkar inte laga nåt och vi måste ju unna oss såhär innan semestern startar på allvar!

Sen ska bikinin på imorgon..bra tänkt Johanna...riktigt bra tänkt!! ;)

_________

1 kommentar:

Melkers Mamma sa...

Trevlig resa! Ska inte tänka på er alls... Inte ett dugg. Eller. Jo. Kanske lite. Men mest för att jag slipper smörja in mig med SPF. Era stackare!

Skämt åsido, ha det underbart!
Kram, Jennie