tisdag 20 januari 2009

Partyboy!

Christopher ansåg att han skulle vara vaken mellan 02-05 inatt...utan att ifrågasättas!

Så kl 02:16 började han prata med kudden, med mig, med pappa, med täcket, med tapeterna och med sina absoluta favoriter, sina fötter! Han tog IKKE hänsyn till att två trötta föräldrar låg brevid, varav en var vaken! Så inatt låg jag och kollade på när Christopher hade enmansshow i tre timmar...

Jätteroligt...?

Eller inte..

Och när klockan började närma sig 05 så blev hans ögonlock lite tunga och han var på väg att somna...men ikke..först ska han fylla blöjan totalt..så de var bara att gå upp o byta blöja, vilket ledde till att han vart på strålande humör..igen...! Men vid kvart över 5 somnade han och vaknade inte förrän vid 06:44...woohooo...!

1 timme o 40 min..prisa gudarna!! Jag är utvilad!

Men det går ju inte att vara sur på honom heller...för varje gång jag öppnade ögonen inatt och han såg det så fick jag nog väääärldens största leende till svar och då spelar det ingen roll om klockan är tre på natten eller tre på dagen..det är lika underbart!

_________

1 kommentar:

Melkers Mamma sa...

Visst är det! Det där leendet kan inte köpas för pengar :)