fredag 20 februari 2009

Allmänbildad!

Jag måste ju faktiskt säga att jag ägde "på spåret" idag...eller...nja...iaf dom första 15 min.

Sen blev de svårt.

Men jag fick impa lite på sambon iaf.

Kan behövas eftersom han ALLTID (tyvärr) har rätt när vi diskuterar saker.

Fan ta han och hans allmänbildning! *hytter med näven*

Från och med idag ska jag läsa TP-frågor varje gång jag är på toa. Sen ska vi se vem som kan dom mest konstiga sakerna a`la saker-som-är-helt-onödigt-att-veta!

HA!
________



* Översätt den här inlägget och kolla in femte meningen...say what??

1 kommentar:

Melkers Mamma sa...

Hysteriskt rolig funktion!

Tog iaf Gällivare på 10:an, men den kändes enkel... Minneapolis på 8:an. Har varit där ;) Var ett år fel på årtalet. Händer även den bäste!

Tävlingar är allvarliga grejer (säger hon som varit med i Lingo och Postkodmiljonären *hihi*) Djävulen i en vaknar. Uppenbarligen trots tandvärk...