lördag 21 februari 2009

Dagen som gått!

Vaknade på värsta möjliga humör imorse, trött som en gnu och precis haft en dröm som gjort mig riktigt förbannad. Lite konstig känsla av att bli så sur av en dröm. Kände för att gömma mig under täcket och sova hela dagen. Men ikke, blev uppsparkad av sambon och Christopher som kom in och väckte mig vid 9-snåret. Sen att jag låg kvar i sängen till typ 11..det ska vi inte tala om.

Men dagen har varit riktigt bra. Städat och fixat iordning här hemma. Gjort lite guacemole (?) till nachosen som vi ska ha till melodifestivalen. Varit hos svärföräldrarna och ätit god middag. Tagit ett varmt bad och måste erkänna att jag nu sitter här med en Rom & Cola i handen. Och inte vilken rom&cola som helst, utan kanske världens godaste.

Sambon är ett psykogeni när det kommer till att blanda drinkar och det är så gott så att varje gång man tar en klunk så vill man nästan spotta tillbaks det i glaset igen för att man ska ha en möjlighet att kunna dricka det igen.
Och DÅ är det gott! Och är det så gott så tycker jag banne mig att man får unna sig en ibland! Var väl 2 månader sen sist!

Lite bilder:

(Älskar snittblommor, det blir så mysig)


(Hade lite tapet kvar från fondväggen i sovrummet, skar ut och satte in i två ramar, blev riktigt snyggt tycker jag)

___________
Dagens ljus i mörkret: Såg videung idag. Det kanske kanske kaaanske finns hopp om att det blir vår någongång. Kanske!
Nu: Natta bebis!
___________

Inga kommentarer: