torsdag 30 april 2009

Dagens lärdom:

Efter dagen kan jag konstatera:

- Att jag skulle kunna äta sjuka mängder med grillat, men jag hejdar mig.

- Att en kall öl är ganska gott.

- Att jag längtar till sommaren på allvar, lite varmare än 9 grader tack.

- Att jag är ungefär 8 år för gammal för att hänga på stan efter 21:30.

- Att jag ogillar människor (dom flesta) överhuvudtaget efter kl 21:30, speciellt fulla människor.

- Att jag fullkomligt H A T A R fyrverkerier. Det är en av mina starkaste fobier, visste jag om att det skulle bli fyrverkeri hade jag aldrig gått ner och kollat på brasan.

- Att sängen är fruktansvärt lockande just nu

- Att jag är oooootroligt glad över det jag har här hemma och familjen runtomkring mig.

______

Trevlig Valborg & 1:a maj!

_______

Inga kommentarer: