torsdag 16 april 2009

Funderingar!

Några funderingar såhär på torsdagsförmiddagen:

- Sambon säger att han hatar skräckfilmer, men så varje gång det kommer en ny skräckfilm så ladda..eehh..åker han och hyr den! Och är den dålig så skyller han på mig. Att det minsann var jag som ville se den. Försöker han gömma sin skräckfilmspassion bakom mig?

- Varför ska SVT text-tv alltid använda ordet "spräcka" när dom refererar en Häcken-match. " Häcken spräckte blåvitts nolla"...jaa..we get it..häcken...spräcka...jätteroligt! Eller?

- Ronaldo är kanske världen bästa fotbollspelare? Och United kommer vinna allt + lite till. Jag sätter fan en femma på att dom kammar hem hockey-VM också. Nån som sätter emot?

- Och jag måste erkänna att jag lider med alla Liverpoolfans. Matchen var något över det normala och jag svor varje gång Chelski gjorde mål. Hade hellre sett Liverpool gått vidare. Det är nåt med Chelsea och jag som inte går ihop. Tror det stavas Drogba...men jag vet inte.

Nu: Återgå till att vyssja sjuk bebis. Japp..han var frisk i 24 timmar. Tjoho!

__________

Inga kommentarer: