tisdag 8 september 2009

Doktorbesök!

Var på besök hos farbror Doktor också.

Ja...det där jätteroliga besöket vi tjejer måste göra ibland på grund av olika anledningar.

Halvroligt är det också när man sitter i väntrummet och en stilig fransman i 35-års åldern kommer och ropar upp en.

"Joanna Elfstrchhooom...àr vi nogåån Jooaaana Elfstrchooom `ärrrr??"

I såna lägen vill man ju hellre ha en Brottar-Britta på 65 år!

Och jag satt och bet mig i tungan genom hela besöket för han pratade som en äkta fransman..ni vet "etaa gele me tresche yvebon"*.

Men jag fick iaf en OK-stämpel.

Ja..inte på riktigt alltså...då hade jag nog anmält honom. För att inte tala om att sambon hade nog blivit väldigt förvånad.

"Vad i heela fridens namn älskling? Vad är det?? Men herregud..är det...en...en...OK-Stämpel?"

Men nu behöver jag inte göra ett sånt besök på ett bra tag.

Typ tills jag är gravid igen.

Och då lär ju han ha gått i pension eller nåt sånt!

;)

_______



* äta gele med träsked i vedboa

Inga kommentarer: