onsdag 9 september 2009

Förkylningstider!

Idag har Stoffe inte varit särskilt nöjd med livet. Näsan har runnit, han har ätit dåligt och varit väldigt mammig.

Sen att sambon jobbade sent också vilket gjorde att jag fick en väääldigt långdragen dag men ändå hann jag vara väldigt effektiv - med Christopher på höften -, maten stod t o m på bordet när han kom hem och jag förberedde t o m lunch till Stoffe imorgon, och så hann jag dammsuga, diska - allt detta med 12 kg snor..förlåt..menar Stoffe på höften -. Sen gick vi en långpromenad med en kompis och hennes barn också.

Jag är lite överambitiös jag vet.

Och ajuste...jag är fortfarande väldigt förkyld själv också...nämnde jag det?

Hoppas att Stoffe mår lite bättre imorgon iaf. Är lite rädd att det är öronen som krånglar igen - som vanligt - när han är förkyld. Isf blir det en tripp till vårdcentralen så fort som möjligt också.

Nu ska jag ta 10 djupa andetag och försöka varva ner.

Men först ska jag bara....

_______

Inga kommentarer: