måndag 23 januari 2012

Sötaste!

Min son har levererat flera gånger idag med sina söta små ord.

Jag låg och tog de lugnt efter en kräkfest / illamående-attack deluxe, då kommer Stoffe in i sovrummet och kryper upp i sängen brevid mig och säger "- Kom mamma, vi kan ta det lugnt i soffan och titta på film och ha det mysigt" och så drar han ut ett täcke och en kudde i soffan och sätter på barnfilmen "Madagascar". Hur kan man motstå en sån inbjudan trots illamående from hell. Så det var bara att krypa ner i soffan brevid mitt hjärta.

Och efter ett tag när vi legat och tagit de lugnt så klappar han mig på kinden och säger "-När vi gifter oss så kanske jag måste låna din klänning för jag har ingen klänninng".

Förstår inte vart han får allt ifrån och hans ordförråd är fan större än mitt!

Min duktiga kille.

Mitt hjärta.

2 kommentarer:

marie sa...

Vilken kille du har! :-)

Linda Mpili sa...

hahah vad söööööööööt