onsdag 25 januari 2012

Vidrigt!

Inatt vaknade jag av att ulkade och var helt övertygad om att jag skulle spy.

Drömde nämligen att Per Morberg slaktade getter och en stor jävla älg precis framför mig. Jag fick blod och inälvor över hela mig, för hans slaktningsmetoder var lite annorlunda, han klämde ihjäl djuren tills dom sprack.

Jag ulkar när det skriver det...im a sick sick person.

 Varför kan jag inte drömma om sommarängar och söta små djurungar.

Nej nej.

När jag mår såhär då ska jag minsann drömma om spruckna djur.

Inte rättvist.

Och jag tror jag ska hålla mig ifrån Morbergs matprogram tills jag mår bättre.

2 kommentarer:

marie sa...

Bara han är ju så jävla äcklig så man vill spy :-P

Johanna sa...

Haha. Så drastisk. Men inte är han fräsch inte! Och speciellt inte när han trycker sönder djur!! ;)