lördag 26 december 2009

Mot ljusare tider!

Sådär!

Då var julhelgen snart avklarad.

Slappa dagar med god mat och trevlig sällskap av hela familjen!

Dock vaknade Stoffe på ett sånt jäkla humör på julaftonsmorgon så min julkänsla var som bortblåst när ett gnälligt barn stod och skrek och drog mig i kläderna! Men så fort vi kom hem till syster där det var andra barn så glömde han bort sitt dåliga humör och började leka med dom andra istället..jaa..han tillochmed muckade lite gräl med en av kusinerna! Lilla bråkstake!

Stoffe fick så mycket julklappar så nu måste det rensas bort lite gamla leksaker annars invaderas snart alla rum av hans saker. Han är supernöjd med alla leksaker och fina kläder han fått.

Jag är också supernöjd.

Jag fick en spabehandlig med kurbad, helkroppspeeling, ansiktmask, massage och hela köret, ska bli så skönt att bli ompysslad några timmar och bada bastu, fick även en eltandborste som jag önskade mig. Den har används flitigt...haha..kanske lite mer än vad som är normalt.

Aja..

Sen gott folk fick jag/vi...håll i hatten nu...

*trumvirvel*

...en SIGNERAD Per Morberg kokbok där det stod "God jul Johanna och Jani önskar Per Morberg"

Per - fucking - Morberg!

En av mina största idoler!!

Blev helt salig när jag fick den.

Det var fan årets present!

Tack kära svärmor och svärför för en oförglömlig present som står på hedersplatsen i bokhyllan nu!!

________

1 kommentar:

marie sa...

men Per morberg? Jonna, nejä. Han har ju dragit hunden i dragkroken för bövelen. Farfar bor granne med honom =P Men trots allt, kan jag inte låta bli att titta på programmen, han lagar grym mat!