måndag 30 januari 2012

Jag är kär!

Idag var jag hos min underbara läkare.

Jag har varit så nervös för att se hur den lilla mår där inne.

Det första jag såg var en liten liiiiten hand som vinkade. Jag höll på att smälta på plats. För en kort liten sekund glömde jag bort illamåendet. Jag såg 2 små händer, med 10 små fingrar som boxades. Jag såg 2 små fötter med 10 små tår som sparkade. Helt otroligt att man redan nu kan se antalet fingrar och tår. Läkaren var så snäll som visade allt det här också, det hade han inte behövt men han gjorde det ändå. Sen såg man ett fint hjärta som slog så fort och så starkt. O

Sen hoppade krabaten runt lite och precis innan vi avslutade VUL:et så såg man hur den förde upp båda händerna mot ansiktet. Så jäkla söt.

Jag gick därifrån med en känsla av lycka som sitter i varje molekyl av mig...

...av oss...


2 kommentarer:

marie sa...

Så fantastiskt! Lyckliga lyckliga ni <3

Eldregn sa...

Fint =)